ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

1.5.13

Τα "Χαλκεία " της Μεταμόρφωσης συνεχίζουν το έργο τους !!!

ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ !!!

Οι άνθρωποι της νύχτας και του σκότους  στην Μεταμόρφωση συνεχίζουν ακάθεκτοι τον πόλεμο λάσπης που έχουν αρχίσει εδώ και χρόνια εναντίον του προσώπου μου της συζύγου μου και της οικογενείας μου !!!

ΔΕΝ θα καταδεχόμουν να απαντήσω στα γλοιώδη αυτά  υποκείμενα αλλά πλέον έχουν ξεπεράσει κάθε όριο .

Με βάση το «εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια » έχουν επιδοθεί σε ένα υπόγειο πόλεμο λάσπης στηριζόμενοι στην λογική του Γκέμπελ  ….Λέγε –λέγε κάτι θα μείνει .

Επειδή  στην ζωή μου δεν υπήρξα ποτέ « κουκουλοφόρος και άνθρωπος του σκότους  » ότι γράφω το γράφω εδώ επώνυμα 

ΔΗΛΩΝΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΟΤΙ:

1.Όποιος έχει το παραμικρό στοιχείο ότι «χρηματίστηκα » από την αλήστου μνήμης δημαρχιακή αρχή Ψώνη  ( για την συνεργασία της συζύγου μου  μαζί τους έχουμε ζητήσει δημόσια συγγνώμη ).

2.Ότι  «χρηματίστηκα » από την υπόθεση  που δέχθηκα το πιστόλι στον κρόταφο από επίδοξο πιστολέρο στο καφενείο του Σαράντου Μαρκόπουλου .

3.Οτι αποζημιώθηκα με το ποσόν …..κρατηθείτε των 22.000 ευρώ για το σπίτι του παππού μου στο Κάτω Κοντογόνι  (το οποίο ΔΕΝ μου ανήκει ) από την Πυρκαγιά του 2007 

4.Ότι η σύζυγος μου και εγώ με την ενασχόληση  μας με τον Σύλλογο Γυναικών  «φάγαμε χρήματα  » από ένα σύλλογο …χωρίς έσοδα 

5.Υπάρχουν ακόμα πολλές λασπολογίες αλλά δεν είναι δυνατόν... να τις απαριθμήσω όλες 

ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ:

Δώστε όποιο στοιχείο ΕΧΕΤΕ στην διάθεση σας   στην δημοσιότητα  ΤΩΡΑ και ΕΠΩΝΥΜΩΣ  (πετάξτε επιτέλους τις κουκούλες)  !!!

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΚΟΙΝΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ! και είμαι πλέον αναγκασμένος   να προσφύγω κατά των «γνωστών –αγνώστων κουκουλοφόρων » στις αρμόδιες αρχές  προκειμένου να προστατεύσω την τιμή  και την αξιοπρέπεια την δική μου και της συζύγου μου από πράξεις που φέρονται ότι γίνονται ..σε συναντήσεις της νύχτας , προκειμένου να εισπράξετε  ακόμα μία καταδίκη,  εκτός της καταδίκης στην συνείδηση των πολιτών της Μεταμόρφωσης στην οποία έχετε υποπέσει..

Βασίλης Μανιάτης.